Sunday, September 13, 2009

Exhibition in Germany




Today the Japanese/Korean exhibition in Germany (Wiesbaden and Hofheim) will start. Unfortunatelly I can not go there personally, but I will take part with one painting. For further information, please click on this picture
<===
Here is the painting I sent there.
I called it "Rebirth". After my Mom died, I felt very sad, but she always encouraged me to paint and so I feel her spirit lives on in my art. Also painting after the loss helped me a lot to overcome my sadness and pain.


2 comments:

  1. Fühl dich nochmals geknuddelt *knuddel* Die Ausstellung klingt toll, deiner Mom hätte es sicher toll gefallen!!

    Mensch, ich wünschte, ich könnte auch mal rein, aber Wiesbaden ist arg weit weg. Und mein nächster Urlaub ist erst Weihnachten wieder.

    ReplyDelete
  2. Danke !!!
    Und kein Problem, ich verstehe total, dass das einfach zu weit weg ist. Anfang Oktober stellt meine Freundin aus Deutschland in Kobe aus. Ich waere auch total gern hingeflogen, weil ich sie jetzt schon ueber 6 Jahre nicht gesehen habe, aber Kobe ist 1000km von hier und die Kinder haben keine Ferien :( Beamen muesste man sich koennen...

    ReplyDelete